مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:552022-01-09حوادث

بسته خبری پلیس| از کشف حشیش در نیسان تا دستگیری سارق حرفه ای در بابل


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 150 کیلو گرم حشیش از یک نیسان یدک کش در محور کندوان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از مرز شرقی کشور جهت تحویل در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس ویژه مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را با خودروی نیسان یدک کش در محور کندوان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی این سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودروی نیسان یدک کش وی، 150 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

میرزایی از معرفی متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان مازندران با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

*کشف چوب جنگلی قاچاق در مازندران نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، از کشف 6تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان های تنکابن و نور خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان های تنکابن و نور در پی کسب خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از کشف حشیش در نیسان تا دستگیری سارق حرفه ای در بابل

بسته خبری پلیس| از کشف حشیش در نیسان تا دستگیری سارق حرفه ای در بابل